Więcej o książkach- Syndrom Ostatniej książki w miesiącu




Dziś trochę humorystycznie, z przymrużeniem oka. Inspiracją do wpisu była przesyłka, którą otrzymałam od Wydawnictwa Media Rodzina, a którą zamówiłam w ramach organizowanej przez Zespół promocji. Takim oto sposobem trafiły do mnie trzy intrygujące historie z serii  Gorzka Czekolada. Myśl na dziś? To Ostatnia paczka w tym miesiącu ....  Rodzi się pytanie w głowie. Czy nie kupuję za dużo książek? Zaraz wracam i odpowiadam sobie, że to niemożliwe. Jestem typem czytelnika-kolekcjonera. Narodził się dylemat, który musiałam rozważyć. Zastanawiałam się nad czytnikiem, bo w biblioteczce zaczyna brakować miejsca. Jestem miłośniczką tradycyjnej książki. Uwielbiam to uczucie, kiedy dotykam kartki nieznanej jeszcze historii. Kryje ona obietnicę. Rozumiem osoby, które czytają książki w formacie e-book. W moim przypadku- wygrywa przyzwyczajenie i ekscytacja w momencie- kupna papierowego cuda.  Dlatego też, staram się łapać okazje, a wspomniana akcja Wydawnictwa Media Rodzina stała się idealnym pretekstem, aby wzbogacić skarbiec opowieści. Tak się stało. Wybór padł na trzy historie.Trio całkowicie tajemnicze. Może za wyjątkiem „Córki Króla Moczarów”, o której słyszałam od znajomych i blogerów. Sekretna paczka zawierała też:

- Im szybciej idę, tym jestem mniejsza- nie jest to nowość wydawnicza, bo swoją premierę miała w Polsce w 2014r., a oryginał ukazał się w Norwegii w 2009 r. Opowiada o Mathei – starszej pani, która przedstawia swój pogląd na kwestie życia i śmierci.

Między niebem a Lou – opowieść o różnych obliczach miłości. Zapowiada się niesztampowa historia obyczajowa, która posiada uniwersalne przesłanie. 

Jak wspomniałam, są to ostatnie nabytki w tym miesiącu.   Choć wiele tytułów kusi i to bardzo. Trzymajcie kciuki , abym wytrwała w postanowieniu.


Komentarze

Popularne posty